Використовуючи канікулярний час для читання української та світової літератури, ти, дорогий наш читачу, завжди будеш йти на кілька кроків уперед!

БАЖАЄМО УСПІХІВ!

Список литературы для внеклассного чтения

5 класс

1. Русские народные сказки («Иван – крестьянский сын и Чудо-Юдо», «Василиса-Прекрасная», «Один заработанный рубль»)

2. А.С. Пушкин «Руслан и Людмила», «Сказка о мертвой царевне и семи богатырях»

3. Г.Х. Андерсен «Снежная королева»

4. М.Ю. Лермонтов «Бородино»

5. Н.В. Гоголь «Ночь перед Рождеством»

6. И.С. Тургенев «Муму»

7. Е.Н. Носов «Белый гусь»

8. А. Лингрен «Пеппи - длинный чулок»

9. Дж. Ролинг «Гарри Поттер и философский камень»

6 класс

1. Мифы Древней Греции («Подвиги Геракла», «Дедал и Икар», «Деметра и Персефона», «Кипарис», «Нарцисс», «Тантал»)

2. Притчи («Притча о добром самаритянине», «Притча о блудном сыне»)

3. И. Крылов «Басни»

4. А.С. Пушкин «Песнь о вещем Олеге»

5. Л.Н. Толстой «Детство»

6. Д. Дефо «Приключения Робинзона Крузо»

7. Дж. Лондон «Любовь к жизни»

8. Р. Бредбери «Улыбка»

9. В. Распутин «Уроки французского»

7 класс

1. А.С. Пушкин «Станционный смотритель», «Метель», стихотворения учить «Цветок», «Если жизнь тебя обманет»

2. М.Ю. Лермонтов «Мцири»

3. Н.В. Гоголь «Тарас Бульба»

4. А. П. Чехов «Толстый и тонкий», «Хамелеон»

5. О. Генри «Дары волхвов», «Последний листок»

6. А. Конан Дойл «Голубой карбункул», «Пестрая лента»

7. Р. Шекли «Запах мысли»

8. А. Алексин «В тылу как в тылу»

9. Э. А. По «Лягушонок»

10. Дж. Олдридж «Последний дюйм»

11. А. Платонов «Волчек»

8 класс

1. В. Шекспир «Ромео и Джульетта»

2. А. С. Пушкин «Капитанская дочка»

3. М.Ю. Лермонтов «Песня про царя Ивана Васильевича и купца Калашникова»

4. Лев Толстой «После бала»

5. Н.В. Гоголь «Ревизор»

6. А. Грин «Алые паруса»

7. А. Беляев «Человек-амфибия»

8. И. С. Тургенев «Бирюк», стихотворения в прозе

9. А де Сент-Экзюпери «Маленький принц»

9 класс

1. Эсхил «Прикованный Прометей»

2. Данте «Божественная комедия»

3. Ф. Петрарка Сонеты (13, 35, 61, 134)

4. Дж. Байрон «Паломничество Чайльд Гарольда»

5. В. Жуковский «Светлана», «лесной царь»

6. А.С. Грибоедов «Горе от ума»

7. И.С. Тургенев «Ася»

8. В.Г. Короленко «Чудная»

9. М. Шолохов «Судьба человека»

10 клас

1. Ф. Стендаль «Красное и черное»

2. О. де Бальзак «Гобсек»

3. Ч. Диккенс «Приключения Оливера Твиста»

4. Б. Шоу «Пигмалион»

5. Ф. М. Достоевский «Преступление и наказание»

6. Л.Н. Толстой «Анна Каренина»

7. А.П. Чехов «Вишневый сад»

11 клас

1. Ф. Кафка «Перевтілення»

2. Дж. Джойс «Джакомо Джойс»

3. М. Булгаков «Майстер і Маргарита»

4. Б. Брехт «Життя Галілея»

5. А. Камю «Чума»

6. Е. Хемінгуей «Старий і море»

7. Г. Маркес «Стариган з крилами»

8. М. Павич «Дамаскин»

Список української літератури

8 клас

1.Іван Котляревський «Наталка Полтавка»

2.Тарас Шевченко «Гамалія»

3.Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною»

4.Євгенія Ярошинська «Двір життя»

5.Андрій Малишко «Прометей»

6.Анатолій Дімаров «Тирлик»

7 клас

«Дума про Марусю Богуславку»

Т.Шевченко « І виріс я на чужині»

П.Куліш « Орися»

І.Франко «Захар Беркут»

А.Чайковський «За сестрою»

С.Васильченко « Свекор»

Б.Харчук «Планетник»

Н.Королева «Скитський скарб»

Б. Антоненко –Давидович « Крила Артема Летючого»

В.Чемерис « Візантійський кінь»

10 клас

1. І. Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я»

2. П. Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні»І

3. І. Карпенко-Карий «Мартин Боруля»

4. М. Старицький «Ой не ходи Грицю…»

5. І. Франко «Поезії»

6. М. Коцюбинський «Тіні забутих предків»

7. О. Кобилянська «Земля», «Людина»

8. В. Стефаник «Кам’яний хрест»

9. Л. Українка «Лісова пісня»

10. В. Винниченко «Гріх»

11. С. Васильченко «В бур’янах»

5 клас

Народні легенди та перекази

І. Франко « Фарбований лис», « Грицева шкільна наука»

В. Королів – Старий «Хуха –Моховинка», « Потерчата»

М.Коцюбинський «Ялинка»

А. Тесленко «Школяр»

В. Винниченко «Федько –халамидник»

Я.Качура «Іван Богун»

Л. Смілянський «Лідер»

Є.Гуцало «Лось»

В. Близнець «Кривенька»

А. Давидов «Рятували Конотоп»

6 клас

М. Вінграновський «Гусенятко», « Первінка».

С. Черкасенко « Маленький горбань»

М.Вороний « Євшан-зілля»

О.Олесь « Печенізька облога Києва»

В.Кава « Пиріжок з калиною»

В.Нестайко « Тореадори з Васюківки»

Я. Стельмах « Химера лісового озера, або Митькозавр з Юрківки».

9 клас

« Поучення» Володимира Мономаха

« Слово о полку Ігоревім»

І. Котляревський «Енеїда».

Г. Квітка –Основ’яненко « Маруся»

Т.Шевченко « Причинна», «Наймичка», «Назар Стодоля», «СОН» (комедія), «Кавказ», « І мертвим, і живим…».

Марко Вовчок «Інститутка».

П.Куліш « Чорна рада».

Ю. Федькович «Три як рідні брати».

11 клас

М.Хвильовий « Я(Романтика)», «Іван Іванович»

Г.Косинка « В житах», «Фавст»

Ю.Яновьский « Подвійне коло», «Дитинство», « Шаланда в морі»

В.Підмогильний «Місто»

В.Домонтович « Доктор Серафікус»

О.Вишня «Моя автобіографія», «Отак і пишу», «Сом», « Як варити суп із дикої качки», «Бенгальський тигр»

М.Куліш « Маклена Граса»

Т.Осьмачка « Старший боярин»

О.Довженко « Україна в огні», «Зачарована Десна»

Поезія О.Ольжича, О.Теліги, Є.Маланюка,Б.-І. Антонича, Є. Плужника, М.Рильського,П.Тичини,В. Симоненка, М. Вінграновського,Д.Павличка, в. Стуса.

Єдині вимоги до учнів щодо використання і зберігання підручників

  1. Отримавши підручник, обгорни його в па­пір або обкладинку - не буде бруднитися книжка.
  2. Не клади в підручник олівців, ручок та ін­ших товстих предметів - від цього рветься плетіння.
  3. Не загинай кутів на сторінках підручника - кути відриваються і псується підручник, зроби закладки для підручників.
  4. Не рви сторінок, не малюй і не пиши нічого в підручнику, не роби в ньому ніяких позна­чок ні чорнилом, ні олівцем, ні нігтями.
  5. Не перегинай підручник - від цього псуєть­ся плетіння й вириваються сторінки.
  6. Якщо випадає сторінка з підручника, під­клей її, а при необхідності переплети підручник.
  7. 7. Перед поверненням підручників до бібліоте­ки, приведи їх у належний стан.
  8. Наприкінці навчального року та при вибутті зі школи, здай усі підручники в бібліотеку.

Якщо підручник загублений або зіпсований учнем, батьки сплачують його вартість, від­повідно до чинного законодавства.


Шановні Батьки!

Дякуємо, що завітали на сторінку шкільної бібліотеки.

Дитина розпочинає своє знайомство зі світом у колі своєї родини. І звісно, батьки посідають головне місце у вихованні своєї дитини. У сім’ї беруть початки світогляд ціннісні орієнтації, норми поведінки та трудові навички. Тож, шановні батьки, беріть активну участь у формуванні читацьких інтересів та культури читання вашої дитини:

Як тільки ваша дитина навчиться читати, познайомте її з першою книжкою для самостійного читання.
Поцікавтесь, чи зрозуміла дитина прочитане.
Обговоріть з нею книжечку.
Поясніть незнайомі слова і розкажіть про словники.
Контролюйте тематику читання. Обговорюйте з дитиною книги. Це допоможе вам стати щирими друзями.
При обговоренні почитаного не наполягайте н

Кiлькiсть переглядiв: 6