УСПІХ ПРИХОДИТЬ ДО ТИХ, ХТО РУХАЄТЬСЯ ВПЕРЕД

Методична тема роботи гімназії : Формування конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій

/Files/photogallery/1234.jpg

Мета: створення оптимальних умов для формування конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій на уроках та в позаурочній діяльності в атмосфері співробітництва і конструктивної взаємодії вчителя, учня та його батьків.
Завдання:

1. Вивчити й узагальнити питання формування конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій у психології, педагогіці та методиці викладання.

2. Формувати особистість патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях.

3. Забезпечити умови для самореалізації гімназистів відповідно до їх здібностей, нахилів, суспільних та власних інтересів.

4. Забезпечити застосування інноваційних технологій з метою формування конкурентоспроможної особистості.

5. Формувати в учнів навички здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я.

6. Створити базу методичних рекомендацій, матеріалів, конспектів занять (уроків, курсів за вибором, факультативів, класних годин), спрямованих на формування та розвиток конкурентноспроможної особистості.

7. Розробити модель конкурентноспроможної особистості.

8. Проаналізувати ефективність проведеної роботи .

Очікуваний результат:

· підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів у формуванні конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій на уроках та в позаурочній діяльності;

· підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку творчого потенціалу учнів;

· підвищення рівня сформованості життєвих компетентностей учнів, готовності їх до життя, здатності самостійно приймати рішення та бути конкурентноспроможними на ринку праці;

· вироблення методичних рекомендацій за результатами роботи над науково-методичною проблемою;

· розробка програм, проєктів і семінарів з проблеми;

· обмін досвідом, інтеграція отриманих знань в практику роботи вчителів школи;

· використання набутого досвіду на практиці;

поширення за межами гімназії кращого досвіду, створеного у середині колективу.

Кiлькiсть переглядiв: 2003