/Files/images/Поради.jpg

Надання екстренної психологічної допомоги (самодопомоги)
під час перебування в екстренних ситуаціях

Ігри та вправи для зняття стресу у дітей в умовах воєнного стану:

/Files/images/Гра.jpg /Files/images/Гра 1.jpg /Files/images/Гра 2.jpg /Files/images/Гра 3.jpg /Files/images/Гра 4.jpg /Files/images/Гра 5.jpg

/Files/photogallery/изображение_viber_2022-03-21_15-26-46-447.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-03-21_15-26-46-587.jpg

Поради батькам

/Files/photogallery/изображение_viber_2022-03-21_15-26-47-700.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-03-21_15-26-47-817.jpg

Чим зайняти дитину у сховищі, як розважити дітей в укритті.
Нажаль, настав такий період, коли ми змушені по декілька разів на день бігати в укриття. В деяких містах люди проводять там багато часу і залишаються ночувати. У сховищах перебувають дорослі і діти. І основна задача батьків в цей важкий період – заспокоювати та відволікати від жахіття дітей.
Коли лунає сирена, люди беруть з собою тільки найнеобхідніше, і не завжди є можливість прихопити ігри, іграшки та книги. Тому, пропоную детальніше зупинитися на тому, як розважити дітей в укритті.

Чим зайняти дитину у сховищі? Можна пограти у словесні ігри

Гра «Трилітрова банка»
Це словесна гра для компанії. В ній можуть приймати участь, як діти, так і дорослі.За допомогою алфавіту вибирається літера: один гравець мовчки в голові перебирає літери алфавіту, а інший його зупиняє. На якій літері зупинив, з тієї починається гра.Всі учасники по черзі називають слова на цю літеру, що позначають предмети, які можна покласти у трилітрову банку. Хто не сказав – вибуває з гри.Наприклад, обрано букву «М». Варіанти слів: молоко, масло, морозиво, мастихін, м’ячик, мак, морква, маска тощо.
Гра «Запитання»
Один гравець ставить запитання – другий має відповісти на нього теж запитанням. Гра триває до того часу, поки хтось не зможе поставити наступне питання. Наприклад: Ти сьогодні робив зарядку? – А чому ти цікавишся? – Хіба це секретна інформація? Тощо.
Гра «П’ять слів»
Обираємо 5 абсолютно не пов’язаних між собою слів. Використовуючи їх, кожен учасник має скласти невелику розповідь.
Гра «Слова»
Дорослий називає будь-яке слово, наступний гравець повинен придумати інше слово, що починається на останню букву першого. Наприклад: ніж – жук – ковбаса – ананас – слон.
як розважити дітей в укритті
Гра «Міста»
Дорослий називає будь-яке місто, наступний гравець повинен придумати інше місто, що починається на останню букву першого. Наприклад: Київ – Валенсія – Ялта – Абу-Дабі.
Гра «Паровозики»
Дорослий говорить будь-яке слово, наприклад, пес. Перший гравець повторює його та додає наступне – пес прокинувся. Далі кожен наступний учасник по черзі додає своє слово, повторюючи попередні. В результаті має вийти ціла розповідь.
Гра «Дзеркало»
Учасники мають загадувати один одному слова в їх «дзеркальному» відображенні. Наприклад: «літс» – стіл, «адов» – вода, «околом»- молоко і т. д.
Гра «Так – ні»
Потрібно вибрати ведучого. Він загадує якесь слово. Гравці мають ставити будь-які запитання, на які можна дати відповідь «так» або «ні», щоб відгадати це слово. Хто перший відгадав слово, той стає ведучим.
як розважити дітей в укритті
Гра «Багато слів»
Обираємо велике слово. З його букв кожен гравець на своєму аркуші має скласти та записати багато коротких слів, або скласти та запам’ятати. Наприклад, гідроелектростанція: дрон, станція, трос, роса, танк, стан, танок, корона, нація і т. п. Перемагає той, хто більше складе слів.
Гра «Крокодил»
У «Крокодил» можна грати як удвох, так і великою компанією. Суть гри – відгадати загадане слово, яке показує інший учасник за допомогою мови тіла.
Для початку потрібно визначити, хто перший буде загадувати і показувати слово. Один гравець загадує якесь слово іншому, щоб решта учасників його не чула. Він повинен пояснити його жестами, не розмовляючи та не видаючи жодних звуків. Решта намагаються його відгадати. Перемагає той учасник, який називає правильний варіант.
Гра «Я загадав»
Потрібно вибрати ведучого. Він має розповісти про загадане слово, не називаючи його. Наприклад: «Блакитне, чисте, прозоре, безхмарне» (небо), «Легкий, круглий, гумовий» (м’яч).
Гра «Рима»
Називаємо чотири випадкові слова, на які шукаємо риму, та вигадуємо коротенькі вірші.
Гра «Складаємо казку»
Кожен учасник має сказати по реченню, щоб скласти казку.
чим зайняти дитину у сховищі
Гра «Асоціації»
Один гравець називає слово, наступний – свою асоціацію на це слово, тобто – перше, що спадає на думку, коли чуєш слово.
Гра «Малюємо картину»
Називаємо слово. Кожен учасник по порядку розповідає, яку картину він бачить, коли вимовляє це слово. Наприклад, ліс. Для одного гравця слово «ліс» означає: велику кількість дерев, де живуть хижі тварини, для іншого – це місце, в якому гуляє сім’я, для третього – це сонячна галявина, на якій ростуть гриби та ягоди.
Гра «Синоніми»
Називаємо слова, та шукаємо до них синоніми.
Гра «Антоніми»
Називаємо слова й шукаємо до них антоніми.
Як ще можна розважити дітей в укритті?
  1. Слухати аудіо казки.
  2. Проходити онлайн-уроки.
  3. Розповідати один одному відомі казки та придумувати свої.
  4. Дивитись мультфільми на телефоні.
  5. Переглядати фотографії на смартфоні.
  6. Грати розвиваючі онлайн-ігри.
  7. Співати гуртом.
  8. Слухати музику.
  9. Придумувати різноманітні кричалки.

Інформація для підлітків

Правила поведінки у разі виявлення небезпечного предмета Мультфільм про вибухонебезпечні знахідки. Правила поведінки у разі виявлення небезпечного предмета.

З метою усунення причин та умов, що сприяють скоєнням правопорушень серед неповнолітніх, негативного впливу Інтернету на вчинки підлітків, здійснення до сьогоднішніх умов соціалізації дітей та підлітків, а також формування відповідальності учнів за вчинені дії та профілактики негативних проявів в учнівському середовищі в ХГ 127 з учасниками освітнього процесу постійно проводяться відповідні заходи

/Files/images/1п.jpg

/Files/images/2п.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 151